Kayserispor ve Sivasspor'dan Ahmet Nur Çebi için "geçmiş olsun" mesajı

Kayserispor ve Sivasspor'dan Ahmet Nur Çebi için "geçmiş olsun" mesajı
KAYSERİ (AA) - Kayserispor ve Sivasspor kulüpleri, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi için "geçmiş...

KAYSERİ (AA) - Kayserispor ve Sivasspor kulüpleri, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Kayserispor'un sosyal medya hesabında yer alan mesajda, "Geçmiş olsun Besiktaş. Yapılan tetkikler sonucu Kovid-19 testi pozitif çıkanlara 'geçmiş olsun' dileklerimizi iletiyoruz. Sayın Ahmet Nur Çebi'nin Kovid-19 testinin de pozitif çıktığını üzülerek öğrenmiş bulunuyoruz. Sayın Çebi'ye 'geçmiş olsun' dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz." ifadelerine yer verildi.

Sivasspor Kulübünün sosyal medya hesabından ise "Koronavirüs testi pozitif çıkan Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi'ye 'geçmiş olsun' dileklerimizi iletiyor, sağlığına en kısa zamanda kavuşmasını diliyoruz." paylaşımı yapıldı.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.