Kayserispor'dan Beşiktaş'a "geçmiş olsun" mesajı

Kayserispor'dan Beşiktaş'a "geçmiş olsun" mesajı
KAYSERİ (AA) - Kayserispor Kulübü, Beşiktaş'ta bir futbolcu ile bir kulüp çalışanının yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması nedeniyle...

KAYSERİ (AA) - Kayserispor Kulübü, Beşiktaş'ta bir futbolcu ile bir kulüp çalışanının yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması nedeniyle "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Kulübün sosyal medya hesaplarından paylaşılan mesajda, "Bu zorlu süreci atlatacağınıza, futbolcunuzun ve personelinizin sağlığına kavuşacağına inancımız tam." ifadesine yer verildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.