Kayserispor'dan Galatasaray'a "geçmiş olsun" mesajı

Kayserispor'dan Galatasaray'a "geçmiş olsun" mesajı
KAYSERİ (AA) - Kayserispor Kulübü, Galatasaray'da bir yardımcı personelin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması nedeniyle "geçmiş olsun"...

KAYSERİ (AA) - Kayserispor Kulübü, Galatasaray'da bir yardımcı personelin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması nedeniyle "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Kulübün sosyal medya hesaplarından paylaşılan mesajda, "Kovid-19 testi pozitif çıkan personelinizin en kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz." ifadesine yer verildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.