Keçiörengücü'nde ikinci Kovid-19 testleri de negatif çıktı

Keçiörengücü'nde ikinci Kovid-19 testleri de negatif çıktı
ANKARA (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Keçiörengücü’nde, 2. kez yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testlerinin negatif çıktığı bildirildi.Kulüpten...

ANKARA (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Keçiörengücü’nde, 2. kez yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testlerinin negatif çıktığı bildirildi.

Kulüpten yapılan yazılı açıklamada, “Futbolcularımız, teknik heyetimiz ve çalışanlarımıza, tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgını nedeniyle, Aktepe Tesisleri'mizde tedbir amaçlı ikincisi yapılan Kovid-19 PCR testinde de pozitif bulguya rastlanmadı." denildi.

Mor-beyazlılar çalışmalarına bugün yapacağı antrenmanla devam edecek.



Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.