Keçiörengücü'nde Kovid-19 testleri negatif çıktı

Keçiörengücü'nde Kovid-19 testleri negatif çıktı
ANKARA (AA) - TFF 1. Lig takımlarından Keçiörengücü'nde teknik ekip ve futbolculara yapılan Kovid-19 testlerinin negatif çıktığı belirtildi. Kulübün...

ANKARA (AA) - TFF 1. Lig takımlarından Keçiörengücü'nde teknik ekip ve futbolculara yapılan Kovid-19 testlerinin negatif çıktığı belirtildi.

Kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, "Dün kulübümüz tarafından Aktepe Stadı’nda tüm futbolcu, teknik ekip ve kulüp personelimize Kovid-19 tanı testleri yapıldı. Testleri sonuçlanmış ve kulübümüzde pozitif vakaya rastlanılmamıştır. Takımımız yarından itibaren antrenmanlara başlayacaktır." denildi.



Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.