Konya'da seyir halindeki yolcu otobüsünde yangın çıktı! 21 yolcu vardı

Konya'da seyir halindeki yolcu otobüsünde yangın çıktı! 21 yolcu vardı
Konya'da seyir halinde olan bir yolcu otobüsü alev aldı.

Konya'da seyir halindeyken alev alan yolcu otobüsü yanarak kullanılamaz hale geldi.

Aydın'dan Sivas'a giden 58 AHL 868 plakalı yolcu otobüsü, Konya - Afyonkarahisar kara yolu Kadınhanı ilçesi yakınlarında henüz belirlenemeyen nedenle alev aldı.

Yangını fark eden sürücü, yol kenarında aracı durdurarak 21 yolcuyu tahliye etti. İhbar üzerine bölgeye sağlık, polis, jandarma ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

Ekiplerin müdahalesiyle söndürülen yangında, otobüs kullanılamaz hale geldi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.