Konya'daki inanç ve kültür değerleri

Konya'daki inanç ve kültür değerleri
Konya, ilerleyen yıllarda farklı turizm ürünlerini geliştirerek bütünsel rekabet gücünü küresel bir destinasyon olarak ortaya koyabilecek kapasitede bir bölgedir.

Konya, ilerleyen yıllarda farklı turizm ürünlerini geliştirerek bütünsel rekabet gücünü küresel bir destinasyon olarak ortaya koyabilecek kapasitede bir bölgedir. Konya, özellikle dört temel turizm alanında (1. İnanç ve Kültür, 2. Sağlık, 3. Kongre, Fuar ve Toplantı, 4. Doğa, Spor ve Avcılık) gelişme ve ürün çeşitlendirme potansiyeline sahiptir.

İnanç ve Kültür Turizmi, Konya turizminin en güçlü olduğu turizm çeşididir. Konya’nın “İnanç ve Kültür Turizmi” konusunda sahip olduğu üstün potansiyelin, kentin dünya standartlarında bir destinasyon olmasında büyük değere sahip olduğu aşikârdır. Hz. Mevlâna ve onun temel yaklaşımının sahip olduğu güçlü doktrin ve kültür, Konya’yı gelecekte dünyanın en önemli inanç turizm merkezlerinden biri yapacaktır. Hz. Mevlâna’nın yanı sıra Konya’daki diğer kültür ve inanç unsurlarının güçlü bir şekilde geçmişe dayalı olarak var olması, kentin turizm stratejisini olumlu yönde desteklemektedir. Bu nedenle geleceğe yönelik olarak Konya’daki turizm potansiyelinin geliştirilmesi için turizm endüstrisi bu değerler üzerinde tasarlanmaktadır.

selimiye-camii.jpg

konya-mevlana-4.jpg

selimiye-camii-konya-2.jpg

selimiye-camii-konya-3.jpg

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.