Konya'daki sağlık personeli hastalara böyle hakaret etti!
Konya’nın Cihanbeyli ilçesinde Devlet Hastanesi’nde görev yapan bir tıbbi sekreterin sosyal medya paylaşımı sonrası İl Sağlık Müdürlüğü tarafından inceleme başlatıldı. Tepki çeken ifadeler üzerine idari soruşturma süreci devreye alındı.

SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMI TEPKİ ÇEKTİ
İddiaya göre hastane çalışanı, sosyal medya hesabından hastaların dış görünüşüne yönelik ifadelerin yer aldığı bir paylaşım yaptı. Paylaşımda kullanılan bazı ifadeler kamuoyunda tepkiye neden oldu.
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN AÇIKLAMA
Konya İl Sağlık Müdürlüğü, olayın ardından yazılı bir açıklama yaparak sürecin başlatıldığını duyurdu. Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Kuruluşumuzda görev yapan bir personelin sosyal medya paylaşımıyla ilgili gerekli inceleme ve soruşturma başlatılmıştır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.”
PAYLAŞIMDA YER ALAN İFADELER GÜNDEM OLDU
Tepki çeken paylaşımda hastalara yönelik olduğu belirtilen bazı ifadeler sosyal medyada geniş yankı uyandırdı. Söz konusu içerik, kısa sürede çok sayıda kullanıcı tarafından eleştirildi.
SORUŞTURMA SÜRÜYOR
Olayla ilgili başlatılan idari incelemenin devam ettiği, sürecin sonucuna göre gerekli işlemlerin yapılacağı bildirildi.
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.