Konyaspor'dan ayrılan Marko Jevtovic sitem etti

Konyaspor'dan ayrılan Marko Jevtovic sitem etti
 Muhabir
Konyaspor'dan ayrılan Marko Jevtovic sitem dolu cümleler kullandı...

Konyaspor'dan ayrılan ve büyük emekleri olan Marko Jevtovic, ayrılık mesajı yayınladı. Jevtovic, ayrılmayı düşünmediğini, saygı ve sadakat görmediğini vurguladı. Gerektiği gibi veda edemediğini kaydeden Jevtovic, "Daha önce de benzer şekilde ve benzer sebeplerle yollarımız ayrılmıştı. Oynadığım her maçta ve çıktığım her antrenmanda elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Sahada her zaman tüm kalbimle mücadele ettim. Zaman zaman sakatlılar yaşamama rağmen formamı giymekten ve takımım için savaşmaktan hiç vazgeçmedim; acı içinde, kan içinde kalsam bile mücadele etmeye devam ettim" dedi.

ZARAR VERMEK İSTEMİYORUM

Jevtovic, sözlerinin devamında ise şu ifadelere yer verdi, "Tek amacım sizi mutlu etmek ve sizin için maçlar kazanmaktı. Bugün yaşananların detaylarına girmek ve spekülasyonlarla Konyaspor'a zarar vermek istemiyorum. Çünkü bu kulüp, kalbimde her zaman çok özel bir yere sahip olacak. saygı ve sadakatin karşılığını görebilmekti. Ancak ne yazık ki bu mümkün olmadı

Kaynak:Pusula Haber

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.
2 Yorum