Mahmut Recevik'ten Mustafa Cengiz'in durumuyla ilgili açıklama:

Mahmut Recevik'ten Mustafa Cengiz'in durumuyla ilgili açıklama:
"Kendisi son derece sağlıklı, normal odasında dinleniyor"

İSTANBUL (AA) - Galatasaray Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Mahmut Recevik, yaşadığı rahatsızlık nedeniyle ameliyat edilen kulüp başkanı Mustafa Cengiz'in durumunun iyi olduğunu bildirdi.

Mahmut Recevik, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Bugün öğleden sonra başkanımız Mustafa Cengiz'i yönetim kurulu üyelerimizle hastanede ziyaret edip, sağlığı hakkında bilgi aldık. Kendisi son derece sağlıklı, normal odasında dinleniyor. Tekrar acil şifalar diliyorum.Galatasaray'ı çok güzel günler bekliyor." ifadelerini kullandı.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.