Manisa'da iki apartman karantinaya alındı

Manisa'da iki apartman karantinaya alındı
Manisa'nın Salihli ilçesinde iki apartmanın karantinaya alındığı bildirildi.Valilikten yapılan açıklamaya göre, Seyrantepe ve Şehitler...

 Manisa'nın Salihli ilçesinde iki apartmanın karantinaya alındığı bildirildi.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, Seyrantepe ve Şehitler mahallelerinde bulunan iki apartman, İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle 14 gün süreyle karantinaya alındı.

Karar üzerine ekipler, apartman sakinlerine bilgi vererek karantina uygulamasını başlattı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.