Milli tenisçiler, yeniden antrenmanlara başladı

Milli tenisçiler, yeniden antrenmanlara başladı
ANKARA (AA) - Milli tenisçiler, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle ara verilen antrenmanlara yeniden başladı.Türkiye Tenis Federasyonundan...

ANKARA (AA) - Milli tenisçiler, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle ara verilen antrenmanlara yeniden başladı.

Türkiye Tenis Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, olimpik sporcular ile FED Kupası ve Davis Kupası kadrosunda yer alan milli takım oyuncuları, tekrar korta çıktı.

Hijyen tedbirlerine uyarak açık kortlarda çalışmalarını sürdüren milli tenisçiler, Gençlik ve Spor Bakanlığı, federasyon ve kulüplere teşekkürlerini iletti.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.