MKE Ankaragücü 4 Mayıs'ta toplanacak

MKE Ankaragücü 4 Mayıs'ta toplanacak
ANKARA (AA) - Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle çalışmalarına bir süre ara veren MKE Ankaragücü'nün 4 Mayıs'ta toplanacağı bildirildi.Kulüpten...

ANKARA (AA) - Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle çalışmalarına bir süre ara veren MKE Ankaragücü'nün 4 Mayıs'ta toplanacağı bildirildi.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, MKE Ankaragücü Başkanı Fatih Mert, teknik direktör Mustafa Reşit Akçay ile Beştepe Tesisleri'nde bir toplantı gerçekleştirdi.

Toplantıda takımın 4 Mayıs 2020 tarihinde çalışmalarına başlamasına karar verildi.

Sağlık Bakanlığının Kovid-19 tedbirlerine maksimum düzeyde uyulacağı vurgulanan açıklamada, "Toplantıda ayrıca kullanılan alanların günlük dezenfekte edilmesi, sağlık önlemlerinin alınması ve çalışmalara başlanılacak ilk hafta antrenman sahası haricinde tesislerin kullanılmamasına karar verildi." denildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.