MKE Ankaragücü'nde çalışmalara başlandı

MKE Ankaragücü'nde çalışmalara başlandı
ANKARA (AA) - Süper Lig ekibi MKE Ankaragücü, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle ara verilen liglerin 12 Haziran'da başlayacağının duyurulması...

ANKARA (AA) - Süper Lig ekibi MKE Ankaragücü, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle ara verilen liglerin 12 Haziran'da başlayacağının duyurulması sonrası ilk gün antrenmanlarına çıktı.

Kulüpten yapılan açıklamada, Beştepe Tesisleri'nde teknik direktör Mustafa Reşit Akçay yönetiminde iki antrenman gerçekleştirildiği ve çalışmalarda Türkiye Futbol Federasyon Sağlık Kurulu tarafından belirlenen kurallara uyulduğu belirtildi.

İdmanlarda sarı-lacivertli futbolcuların koordinasyon, taktik ve teknik çalışmalar yaptıkları aktarıldı. Kullanılan ekipmanların, çalışma öncesi ve sonrası dezenfekte edildiği, sosyal mesafe kurallarına uyulduğu vurgulandı.

MKE Ankaragücü, çalışmalarına yarın devam edecek.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.