Mke Ankaragücü'nden Abdurrahim Albayrak'a Geçmiş Olsun Mesajı

Mke Ankaragücü'nden Abdurrahim Albayrak'a Geçmiş Olsun Mesajı
ANKARA (AA) - MKE Ankaragücü, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı açıklanan Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Abdurrahim Albayrak...

ANKARA (AA) - MKE Ankaragücü, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı açıklanan Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Abdurrahim Albayrak için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Sarı-lacivertli kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Abdurrahim Albayrak ve eşinde koronavirüs belirtilerine rastlanıldığını üzüntüyle öğrendik. Abdurrahim Albayrak ve eşi Şükran Albayrak'ın en kısa zamanda sağlıklarına kavuşmalarını ve iyi haberlerini almayı temenni ederiz." ifadelerine yer verildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.