MSB'den 'temsili askerlik' bekleyen gençlere mesaj

MSB'den 'temsili askerlik' bekleyen gençlere mesaj
Milli Savunma Bakanlığınca, "temsili askerlik" yapan engelli gençler olmayınca kışlaların eksik kaldığı belirtildi

ANKARA (AA) - Bakanlığın Twitter hesabından "temsili askerlik" uygulaması kapsamında yemin eden engelli gençlerin görüntülerinin yer aldığı bir video paylaşıldı.

"Siz olmayınca kışlalarımız eksik kaldı." ifadesine yer verilen paylaşımda, bu gençlerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını geçtikten sonra temsili askerlik hizmeti için kışlalara davet edileceği bildirildi.

Paylaşımda "Engelleri hep birlikte aşacağız." vurgusu yapıldı.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.