Nba'de Oyuncuların Maaşlarında Yüzde 25 Kesinti Yapılacak

Nba'de Oyuncuların Maaşlarında Yüzde 25 Kesinti Yapılacak
Amerikan Basketbol Ligi'nde yeni tip koronavirüs salgını nedeniyle oyuncuların maaşlarında yüzde 25 kesintiye gidilecek

İSTANBUL (AA) - NBA'in internet sitesinde yer alan açıklamada, salgın tedbirleri kapsamında lig yönetimi ile Ulusal Basketbol Oyuncuları Birliğinin (NBPA) maaş kesintisi konusunda anlaşmaya vardığı duyuruldu.

Açıklamada, basketbolcuların maaşlarında 15 Mayıs'tan itibaren yüzde 25 kesinti yapılacağı bildirildi.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.