Ordu'da bir mahalledeki karantina kaldırıldı

Ordu'da bir mahalledeki karantina kaldırıldı
Ordu'nun Akkuş ilçesindeki bir mahallede karantina süresi sona erdi.Valilikten yapılan yazılı açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınının...

Ordu'nun Akkuş ilçesindeki bir mahallede karantina süresi sona erdi.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınının kontrol altına alınması amacıyla Düğencili Mahallesi'nde 27 Nisan'dan itibaren karantina uygulandığı belirtildi.

Açıklamada, mahallede son görülen vakanın üzerinden 14 günden fazla geçmesi nedeniyle karantinanın sonlandırılmasına karar verildiği kaydedildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.