Osmanlıspor'dan MKE Ankaragücü'ne "geçmiş olsun" mesajı

Osmanlıspor'dan MKE Ankaragücü'ne "geçmiş olsun" mesajı
ANKARA (AA) - Osmanlıspor Kulübü, MKE Ankaragücü'nde bir futbolcunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması nedeniyle "geçmiş olsun"...

ANKARA (AA) - Osmanlıspor Kulübü, MKE Ankaragücü'nde bir futbolcunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması nedeniyle "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Kulübün sosyal medya hesaplarından "Geçmiş olsun MKE Ankaragücü" başlığıyla paylaşılan mesajda, "Kovid-19 testi pozitif çıkan Ankaragücü futbolcusuna Osmanlıspor camiası olarak geçmiş olsun dileklerimizi iletir en yakın zamanda sağlığına kavuşmasını temenni ederiz." denildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.