PLANLAR GALİBİYET ÜZERİNE
Süper Lig Cemil Usta Sezonu 26. haftasında 14 Mart Cumartesi günü Fenerbahçe’yi ağırlayacak İH Konyaspor’da zorlu maçın hazırlıkları sürüyor. Tüm planları galibiyet üzerine yapan yeşil-beyazlılar, maçı kazandığı takdirde iç sahadaki 9 haftalık galibiyet hasretine son verecek. Alınacak galibiyetin takım üzerinde son derece olumlu etki yapacağının farkında olan teknik direktör Bülent Korkmaz, futbolculara özgüven aşılamaya çalışıyor. Maçın önemini anlatan deneyimli teknik adam, rakibin bu sezon 7 kez mağlup olduğuna dikkat çekerek kendilerinin de bunu başarabilecek potansiyele sahip olduğunu vurguluyor.
HAZIRLIKLAR BUGÜN TAMALANACAK
Konyaspor, dün öğle saatlerinde Kayacık Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla Fenerbahçe hazırlıklarına devam etti. Teknik Direktör Bülent Korkmaz ve yardımcı antrenörler yönetiminde gerçekleştirilen antrenmana tedavilerine devam edilen ve takımdan ayrı çalışan Faruku Miya ile Marin Anicic katılmadı. Koşu ve ısınma hareketleri ile başlayan antrenman 5’e 2 ile devam etti. Oyuncular antrenmanı taktik çalışma ile tamamladı. Yeşil-beyazlılar bugün yapacağı antrenmanla hazırlıklarını tamamlayacak. Spor Servisi
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.