Şanlıurfa'da 1 pide fırını ile 7 bina karantinaya alındı

Şanlıurfa'da 1 pide fırını ile 7 bina karantinaya alındı
ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 1 pide fırını ile 7 bina karantinaya alındı.Valilikten yapılan açıklamaya...

ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 1 pide fırını ile 7 bina karantinaya alındı.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, Haliliye, Eyyübiye ve Siverek ilçelerinde ikamet eden bazı vatandaşların Kovid-19 test sonuçları pozitif çıktı.

Bunun üzerine İl Hıfzısıhha Kurulunca, salgınla mücadele kapsamında yeni tedbirler alındı.

Bu kapsamda ilçelerdeki 7 binada 14 gün karantina uygulanmasına karar verildi.

Açıklamada, ayrıca Haliliye ilçesi Ahmet Yesevi Mahallesi'nde faaliyet gösteren bir pide fırını da karantina tedbirlerinin uygulanması ve ekmek üretiminin 14 gün süreyle durdurulduğu duyuruldu.

Haliliye ilçesi Yeşildirek Mahallesi'nde bir binada uygulanan karantina ise sonlandırıldı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.