Sivaslı sporcular "19 Mayıs"ı evlerinde kutladı

Sivaslı sporcular "19 Mayıs"ı evlerinde kutladı
SİVAS (AA) - (AA) - Sivas'ta wushu sporcuları, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı...

SİVAS (AA) - (AA) - Sivas'ta wushu sporcuları, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı evlerinde çektikleri videoyla kutladı.

Sivas Valiliği tarafından hazırlanan ve "Ülkemizi ve şehrimizi ulusal, uluslararası birçok müsabakada başarıyla temsil eden Sivas'ın gururu, geleceğin umudu gençlerimiz, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramınız kutlu olsun." ifadeleriyle sosyal medyada paylaşılan videoda, sporcuların evlerinde spor yaptığı görüntüleri yer aldı.

Videoda wushuda Balkan ve Türkiye şampiyonlukları bulunan sporcular, "19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun" mesajı verdi.

Sosyal medyada paylaşılan video, kısa sürede ilgi gördü.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.