Sivasspor, Beşiktaş için geçmiş olsun mesajı yayımladı
Yayınlanma:
SİVAS (AA) - Sivasspor Kulübü, Beşiktaş'ta bir futbolcu ile çalışanda yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması nedeniyle geçmiş olsun...
SİVAS (AA) - Sivasspor Kulübü, Beşiktaş'ta bir futbolcu ile çalışanda yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması nedeniyle geçmiş olsun mesajı paylaştı.
Kulübün sosyal medya hesaplarından paylaşılan mesajda, "Beşiktaş Kulübünün Kovid-19 testi pozitif çıkan futbolcusu ve çalışanına geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyoruz. Geçmiş olsun Beşiktaş." ifadelerine yer verildi.
Kaynak:Anadolu Ajansı
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.