Süper Lig'de 26. Hafta Sessiz Başladı
Yayınlanma:
MKE Ankaragücü-Çaykur Rizespor maçında yeni tip koronavirüse (Kovid-19) karşı alınan tedbirler kapsamında tribünler boş kaldı
ANKARA (AA) - Süper Lig'de 26'ncı haftanın açılış maçlarından MKE Ankaragücü-Çaykur Rizespor karşılaşması, yeni tip koronavirüse (Kovid-19) karşı alınan tedbirler kapsamında boş tribünler önünde oynandı.
Ev sahibi ekip, maç öncesi ısınan sarı-lacivertli futbolcuları kulüp marşlarıyla motive etti.
Ankara'da 22 bin kişi kapasiteli Eryaman Stadı'ndaki maça futbolcular, Çanakkale Zaferi'nin 105. yıl dönümü dolayısıyla "Dirilişten kurtuluşa bir duruştur Çanakkale" yazılı pankartla çıktı.
SPOR
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.