Trabzonspor'dan Galatasaray'a "geçmiş olsun" mesajı

Trabzonspor'dan Galatasaray'a "geçmiş olsun" mesajı
TRABZON (AA) - Trabzonspor Kulübü, futbol takımından bir personelinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tespit edilen Galatasaray için "geçmiş olsun" mesajı...

TRABZON (AA) - Trabzonspor Kulübü, futbol takımından bir personelinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tespit edilen Galatasaray için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Bordo-mavili kulüpten paylaşılan mesajda, "Galatasaray Kulübünde yapılan Kovid-19 testleri sonucunda bir çalışanda pozitif vakaya rastlandığını büyük bir üzüntüyle öğrendik. Galatasaray'a geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, çalışanın kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz." ifadelerine yer verildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.