Trabzonspor'dan, Kasımpaşa Kulübüne "geçmiş olsun" mesajı

Trabzonspor'dan, Kasımpaşa Kulübüne "geçmiş olsun" mesajı
TRABZON (AA) - Trabzonspor Kulübü, iki kişide yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Kasımpaşa Kulübü için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.Bordo-mavili...

TRABZON (AA) - Trabzonspor Kulübü, iki kişide yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Kasımpaşa Kulübü için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Bordo-mavili kulübün, sosyal medya hesabında yer alan açıklamada, "Yapılan Kovid-19 testleri sonucunda iki futbolcunuzda pozitif vakaya rastlandığını büyük bir üzüntüyle öğrendik. Camianıza geçmiş olsun dileklerimizi iletirken, kısa sürede sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyoruz." ifadesi kullanıldı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.