Trabzonsporlu futbolcular gruplar halinde çalışmalarını sürdürdü

Trabzonsporlu futbolcular gruplar halinde çalışmalarını sürdürdü
TRABZON (AA) - Süper Lig'in lideri Trabzonspor, üç grup halinde çalışmalarına devam etti.Bordo-mavili futbolcular, teknik direktör Hüseyin Çimşir yönetiminde...

TRABZON (AA) - Süper Lig'in lideri Trabzonspor, üç grup halinde çalışmalarına devam etti.

Bordo-mavili futbolcular, teknik direktör Hüseyin Çimşir yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde sosyal mesafe kurallarına uygun bir şekilde gruplar halinde antrenman gerçekleştirdi.

Tedavileri devam eden Yusuf Sarı ve Ahmet Canbaz'ın katılmadığı antrenmanda, sekiz futbolcudan oluşan üç grup aerobik dayanıklılık çalışması yaptı.

Trabzonspor, yarın gruplar halinde yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.