Türkiye Basketbol Federasyonundan Ahmet Nur Çebi'ye geçmiş olsun mesajı

Türkiye Basketbol Federasyonundan Ahmet Nur Çebi'ye geçmiş olsun mesajı
İSTANBUL (AA) - Türkiye Basketbol Federasyonu, yeni tip koronavirüs testi (Kovid-19) pozitif çıkan Ahmet Nur Çebi için geçmiş olsun mesajı yayımladı.Federasyonun...

İSTANBUL (AA) - Türkiye Basketbol Federasyonu, yeni tip koronavirüs testi (Kovid-19) pozitif çıkan Ahmet Nur Çebi için geçmiş olsun mesajı yayımladı.

Federasyonun Twitter hesabında yer alan mesajda, şu görüşlere yer verildi:

"Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi'nin Kovid-19 test sonucunun pozitif çıktığını üzülerek öğrendik. Sayın Ahmet Nur Çebi'ye geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, bir an önce sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz."

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.