Türkiye Geleneksel Türk Okçuluk Federasyonu kemankeşleri 19 Mayıs'ı kutladı

Türkiye Geleneksel Türk Okçuluk Federasyonu kemankeşleri 19 Mayıs'ı kutladı
İSTANBUL (AA) - Türkiye Geleneksel Türk Okçuluk Federasyonu kemankeşleri, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı evde yarışarak kutladı....

İSTANBUL (AA) - Türkiye Geleneksel Türk Okçuluk Federasyonu kemankeşleri, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı evde yarışarak kutladı.

Federasyon tarafından yayınlanan videoda kemankeşler, milli mücadelenin başladığı, Cumhuriyetin temellerinin atıldığı Samsun, Erzurum ve Sivas'ta evlerinde geleneksel okçuluk yarışması yaparak 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı kutladılar.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.