Türkiye Tenis Federasyonundan Çevrimiçi Hakem Gelişim Semineri

Türkiye Tenis Federasyonundan Çevrimiçi Hakem Gelişim Semineri
ANKARA (AA) - Türkiye Tenis Federasyonu, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle verilen arayı verimli geçirmek için Çevrimiçi Hakem Gelişim...

ANKARA (AA) - Türkiye Tenis Federasyonu, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle verilen arayı verimli geçirmek için Çevrimiçi Hakem Gelişim Semineri başlatılacağını duyurdu.

Federasyondan yapılan açıklamaya göre Merkez Hakem Kurulu, kule hakemleri için 9, 10, 16 ve 17 Mayıs tarihlerinde seminer düzenleyecek.

Seminere katılmak isteyen ulusal kule hakemleri, 8 Mayıs Cuma günü saat 12.00'ye kadar federasyonun internet ve mobil uygulaması "i-kort" üzerinden başvuruda bulunabilecek.

Katılımın ücretsiz olduğu seminer, Zoom uygulaması üzerinden gerçekleştirilecek.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.