Vodafone Dijital Dönüşüm Hareketi

Vodafone Dijital Dönüşüm Hareketi
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Aksoy:

 Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şirketleri rekabette bir adım öteye taşıyacak çözümün, "teknolojiyi benimseme ve hızla dijitalleşme" olduğunu belirterek, "Bu nedenle, Vodafone olarak Türkiye'nin dijital dönüşümüne öncülük etmeyi hedefliyoruz" dedi.

Aksoy, "Vodafone Dijital Dönüşüm Hareketi" kapsamında Konya'da bir otelde düzenlenen programda, 2023'te 500 milyar dolar ihracat hedefleyen Türkiye’nin rekabet gücüne güç katacak çözümlere odaklanması gerektiğini söyledi.

İktisadi büyümenin itici gücünün de KOBİ'lerden geleceğini vurgulayan Aksoy, şunları kaydetti:

"Değişimin katalizörü KOBİ'lerimizin, attıkları adımlarla, sadece kendilerinin değil ülkemizin de kaderini belirleyecek güce sahip olduklarını düşünüyoruz. KOBİ'lerden büyük işletmelerimize, tüm şirketlerimizin 'iş ortağı' olarak Komple İletişim Hizmetleri çatısı altında pek çok ürün ve servisi dünyanın son teknolojisiyle sunuyoruz. Şirketleri rekabette bir adım öteye taşıyacak çözüm, teknolojiyi benimseme ve hızla dijitalleşme olarak karşımıza çıkıyor. Bu nedenle, Vodafone olarak Türkiye'nin dijital dönüşümüne öncülük etmeyi hedefliyoruz. Çünkü dijital dönüşüm, iş dünyası için rekabet avantajı ve farklılaşmak demek." 

- "Konyalı şirketlerin dijitalleşme endeksi yüzde 51"

Türkiye'de işletmelerin dijital haritasını çıkarmak ve ihtiyaçlarını belirlemek amacıyla geliştirdikleri Yarına Hazırım Platformu'nu hizmete açtıklarını ifade eden Aksoy, "Platformu temmuz ayı itibarıyla 'www.yarinahazirim.com' adresi üzerinden hizmete açtık. Accenture işbirliğiyle yürüttüğümüz araştırmada 600 işletmeye ulaştık ve Türkiye'de işletmelerin dijitalleşme endeksinin yüzde 48 olduğu sonucuna vardık. Yarına Hazırım Platformu'nda Konyalı şirketlerin de dijitalleşme haritasını çıkardık. 200 Konyalı şirkete ulaştık. Konyalı şirketlerin dijitalleşme endeksi yüzde 51 olarak ortaya çıktı" diye konuştu.

- Son 3 yılda Konya'ya 22 milyon lira yatırım

Vodafone Türkiye olarak, Konya'ya büyük önem verdiklerini dile getiren Aksoy, şöyle devam etti:

"Konyalılara en ileri mobil teknolojileri sunarak şehir ekonomisinin daha da güçlenmesine katkıda bulunmayı önemsiyoruz. Vodafone olarak, gerek Konya'ya gerekse bölgeye teknolojik altyapımızı güçlendirmek ve hizmet kalitemizi sürekli artırabilmek için yatırımlar yapıyoruz. Son 3 yılda Konya'ya yaklaşık 22 milyon liralık yatırım gerçekleştirdik. Konya'da 83 mağazamızla faaliyet gösteriyoruz ve 299 kişiye istihdam sağlıyoruz. Sosyal yatırımlarımız açısından öncelik verdiğimiz iller arasında da Konya geliyor. 'Geleceğe İlk Adım' projemiz kapsamında Konya'da 10 ana sınıfımız bulunuyor. Proje kapsamında 2009 yılından bugüne bin 592 Konyalı çocuğumuzun kaliteli okul öncesi eğitim almasına destek verdik. 'Bilgisayar Bilmeyen Kalmayacak' projemiz kapsamında ise 9 bin 832 Konyalı gencimize ücretsiz bilgisayar eğitimi sağladık."

- Dijitalleşmiş Konyalı şirket örneği, "Akşeker Group"

Konya'da faaliyet gösteren Akşeker Group'un dijitalleşme endeksinde yüzde 90'ı bulduğunu belirten Aksoy, "Yarına Hazırım Platformu'yla sunulan toplu SMS gönderimi ve araç takip çözümlerini kullanarak, operasyonel verimliliğini ve rekabetçiliğini artırdı. Vodafone toplu SMS çözümüyle sektör fiyatlarını ve kampanyaları müşterilerine ulaştırma imkanı bulan grup, müşteri memnuniyetinde yüzde 25, müşteri sayısında ise yüzde 10 artış sağladı" ifadelerini kullandı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.