Yeni Malatyaspor'dan Beşiktaş'a "geçmiş olsun" mesajı

Yeni Malatyaspor'dan Beşiktaş'a "geçmiş olsun" mesajı
MALATYA (AA) - Yeni Malatyaspor Kulübü, Beşiktaş'ta bir futbolcu ile bir kulüp çalışanının yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması...

MALATYA (AA) - Yeni Malatyaspor Kulübü, Beşiktaş'ta bir futbolcu ile bir kulüp çalışanının yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması nedeniyle "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Kulübün sosyal medya hesaplarından paylaşılan mesajda, "Kovid-19 testi pozitif çıkan futbolcu ve kulüp çalışanına 'geçmiş olsun' dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede sağlıklarına kavuşmalarını diliyoruz." ifadesine yer verildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.