Yozgat'ta Gençlik Haftası düzenlenen törenle başladı

Yozgat'ta Gençlik Haftası düzenlenen törenle başladı
YOZGAT (AA) - Yozgat'ta 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı ile Gençlik Haftası törenle başladı. Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen törende...

YOZGAT (AA) - Yozgat'ta 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı ile Gençlik Haftası törenle başladı.

Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen törende Yozgat Gençlik ve Spor İl Müdürü Rasim Parlak, Atatürk Anıtına çelenk sundu.

Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında sosyal mesafe korunarak saygı duruşunda bulunulup İstiklal Marşı'nın okunmasıyla program sona erdi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.