19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlanıyor

19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlanıyor
KAYSERİ (AA) - Kayseri'de 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla kutlama etkinlikleri düzenlendi.Etkinlikler kapsamında Kayseri Gençlik...

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla kutlama etkinlikleri düzenlendi.

Etkinlikler kapsamında Kayseri Gençlik ve Spor Hizmetleri İl Müdürü Murat Eskici tarafından yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde karantina yurdu olarak kullanılan Melikgazi Yurduna Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu adına fidan dikti.

Ayrıca Kayseri Gençlik ve Spor Hizmetlerine bağlı yüzme havuzunda saat 19.19'da İstiklal Marşı okundu.

Buradaki törene Eskici'nin yanı sıra Kayseri İl Milli Eğitim Müdürü Celalettin Eknici ve sporcularla öğrenciler katıldı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.