Antalya'da sahil bandına girerek Kovid-19 tedbirlerini ihlal eden 5 kişiye para cezası

Antalya'da sahil bandına girerek Kovid-19 tedbirlerini ihlal eden 5 kişiye para cezası
Ceza almamak için denize atlayarak kaçan kişi ise aranıyor

ANTALYA (AA) - Antalya'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında sahil bandına girerek yasağı ihlal eden 5 kişiye 3 bin 150'şer lira ceza yazıldı.

Kovid-19 tedbirleri kapsamında sahil kesimlerine girişin yasaklandığı Antalya'da denetimler sürüyor.

Muratpaşa ilçesi Gençlik Mahallesi'ndeki falezlerden denize girildiği ihbarı alan polis ekipleri bölgeye gitti.

Sahil bandındaki 6 kişiden biri ceza almamak için falezler üzerindeki ahşap terastan denize atladı. Söz konusu kişiyi için çalışma başlatıldı.

Öte yandan, Kovid-19 tedbirlerini ihlal eden 5 kişiye 3 bin 150'şer lira ceza kesildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.