Bakan Zehra Zümrüt Selçuk'tan "19 Mayıs" mesajı:

Bakan Zehra Zümrüt Selçuk'tan "19 Mayıs" mesajı:
"101 yıl önce yakılan bağımsızlık meşalesini aynı inanç ve kararlılıkla gelecek nesillerimize aktarmak gayretindeyiz"

ANKARA (AA) - Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla mesaj yayımladı.

Bakan Selçuk, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "101 yıl önce yakılan bağımsızlık meşalesini aynı inanç ve kararlılıkla gelecek nesillerimize aktarmak gayretindeyiz. Anadolu'yu bizlere vatan kılan tüm şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyorum. 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'mız kutlu olsun." ifadelerini kullandı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.