Başkan Palancıoğlu'ndan gençlere hediye

Başkan Palancıoğlu'ndan gençlere hediye
KAYSERİ (AA) - Melikgazi Belediye Başkanı Mustafa Palancıoğlu, Milli Mücadele’nin 101’inci yıldönümü ve 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor...

KAYSERİ (AA) - Melikgazi Belediye Başkanı Mustafa Palancıoğlu, Milli Mücadele’nin 101’inci yıldönümü ve 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla 101 gence Kayserispor'un lisanslı tişörtünü hadiye etti.

Melikgazi Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Kayserispor Başkanı Berna Gözbaşı ile birlikte bir etkinliğe katılan İlçe Belediye Başkanı Mustafa Palancıoğlu, çekilişle 101 kişiye Kayserispor’un ürünlerini hediye etti.

Bayramda Melikgazi'de yaşayan gençler için özel çekiliş yaptıklarını ifade eden Palancıoğlu, bugüne özel 101 kişiye Kayserispor'un lisanslı tişörtünü hediye ettiklerini belirtti.

Kayserispor’a her zaman destek olacaklarını vurgulayan Palancıoğlu, "İnşallah bundan sonra da Kayserispor’a alt yapı desteği vereceğiz. Gençler bizim için önemli. İnşallah Kayserisporumuzu çok daha iyi yerlerde göreceğiz." ifadelerini kullandı.

Berna Gözbaşı ise desteğinden dolayı Palancıoğlu'na teşekkür etti.



Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.