Başkentliler sokağa çıkma kısıtlamasının ikinci gününde de evlerinde kaldı

Başkentliler sokağa çıkma kısıtlamasının ikinci gününde de evlerinde kaldı
ANKARA (AA) - Başkentliler, 4 günlük sokağa çıkma kısıtlamasının ikinci gününde de evlerinde kalmaya özen gösterdi.Sokağa çıkma kısıtlaması nedeniyle...

ANKARA (AA) - Başkentliler, 4 günlük sokağa çıkma kısıtlamasının ikinci gününde de evlerinde kalmaya özen gösterdi.

Sokağa çıkma kısıtlaması nedeniyle bugün de başkentteki meydanlar ile Kuğulu Park, Atakule ve Ankara Kalesi gibi simge mekanlar sessizliğe büründü.

İstisna kapsamında dışarı çıkanların maske taktığı, sosyal mesafe kurallarına uyduğu görüldü.

Sokağa çıkma kısıtlamasına yönelik genelge uyarınca market, bakkal, manav ve kasaplar ile online satış yapan işletmeler de kapalıydı.

Polis ekipleri, kısıtlama kapsamındaki kontrollerini sürdürürken, kent genelindeki denetimlerde sokağa çıkma kısıtlamasına uymayan az sayıda kişi hakkında işlem yapıldı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.