Beypazarı'nda berber, kuaför ve güzellik salonlarında hijyen denetimi

Beypazarı'nda berber, kuaför ve güzellik salonlarında hijyen denetimi
ANKARA (AA) - Koronavirüs ile mücadele tedbirleri kapsamında İçişleri Bakanlığı genelgesi ile faaliyetlerine tekrar başlayan berber, kuaför ile...

ANKARA (AA) - Koronavirüs ile mücadele tedbirleri kapsamında İçişleri Bakanlığı genelgesi ile faaliyetlerine tekrar başlayan berber, kuaför ile güzellik salonları zabıtalar tarafından denetlendi.

Faaliyetlerine başlayan randevulu sistemle başlayan berber ve güzellik merkezleri Belediye Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından denetlenirken, denetimlerini yapan ekipler yüz koruyucu siperlik dağıttı.

Beypazarı Berberler ve Kuaförler Odası Başkanı Ali Mutlu, İçişleri Bakanlığı Genelgesinin ardından 11 Mayıs itibariyle, randevulu müşteri kabulüne başladıklarını söyledi.

Mutlu, Kendilerine yüz koruyucu maske dağıtan Zabıta müdürlüğüne de teşekkürlerini iletti.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.