Beypazarı’nda Gençlik Haftası kapsamında anıta çelenk konuldu

Beypazarı’nda Gençlik Haftası kapsamında anıta çelenk konuldu
ANKARA (AA) - Beypazarı İlçesinde Gençlik Haftasının başlaması dolayısıyla anıta çelenk konuldu. İlçe Gençlik ve Spor müdürü Müdürü Mustafa...

ANKARA (AA) - Beypazarı İlçesinde Gençlik Haftasının başlaması dolayısıyla anıta çelenk konuldu.

İlçe Gençlik ve Spor müdürü Müdürü Mustafa Polat, Gençlik Haftasının başlaması dolayısıyla, çelenk koydu ve saygı duruşunda bulundu.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.