Beypazarı’nda Gençlik Haftası kapsamında anıta çelenk konuldu
Yayınlanma:
ANKARA (AA) - Beypazarı İlçesinde Gençlik Haftasının başlaması dolayısıyla anıta çelenk konuldu. İlçe Gençlik ve Spor müdürü Müdürü Mustafa...
ANKARA (AA) - Beypazarı İlçesinde Gençlik Haftasının başlaması dolayısıyla anıta çelenk konuldu.
İlçe Gençlik ve Spor müdürü Müdürü Mustafa Polat, Gençlik Haftasının başlaması dolayısıyla, çelenk koydu ve saygı duruşunda bulundu.
Kaynak:Anadolu Ajansı
TÜRKİYE
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.