Bolu'da "evde kalanlar" balkonda spor yaptı

Bolu'da "evde kalanlar" balkonda spor yaptı
BOLU (AA) - Bolu'da, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri doğrultusunda evlerinde...

BOLU (AA) - Bolu'da, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri doğrultusunda evlerinde kalan vatandaşlar, balkonda spor yaptı.

Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından "Evde Kal Hareketsiz Kalma" sloganıyla düzenlenen etkinlikte beden eğitimi öğretmenleri, Karaçayır Mahallesi'nde bulunan Ayışığı Sitesi'nde yaşayanları balkona davet ederek şarkılar eşliğinde egzersiz yaptırdı.

87 yaşındaki Osman Mayda, spor yapmaya başlamadan önce Atatürk için yazdığı şiiri okudu.

İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından ellerindeki Türk bayraklarıyla etkinliğe katılan site sakinleri, zaman zaman spor hareketlerine eşlik ederken zaman zaman da müzik eşliğinde dans etti.

Yaklaşık yarım saat süren etkinlik, müzik eşliğinde dans edilmesiyle sona erdi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.