Büyükşehir Belediyesi ekipleri Beypazarı'nda çalışma yaptı
Yayınlanma:
ANKARA (AA) - Ankara Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma Daire Başkanlığı ve Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Beypazarı ilçesinde denetimlerde bulunup...
ANKARA (AA) - Ankara Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma Daire Başkanlığı ve Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Beypazarı ilçesinde denetimlerde bulunup ilaçlama yaptı.
Çevre Koruma Dairesi ekipleri sabah saatlerinden itibaren ilçeye gelerek bazı resmi kurum binaları ile önemli noktalarda dezenfekte ve ilaçlama çalışması gerçekleştirdi.
Zabıta ekipleri ise pazar yerinde denetimlerde bulundu.
Ekipler pazarda, esnafı ve alışverişe gelenleri sosyal mesafe kuralına uymaları konusunda uyardı ve maske dağıttı.
Kaynak:Anadolu Ajansı
Resmi İlanlar
TÜRKİYE
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.