Çevre ve Şehircilik Bakanı Kurum'dan "19 Mayıs" mesajı:

Çevre ve Şehircilik Bakanı Kurum'dan "19 Mayıs" mesajı:
"Milli Mücadele meşalesinin ateşlendiği bu anlamlı günde, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve İstiklal Mücadelemizin bütün kahramanlarını saygıyla anıyor, Cumhuriyetimizi geleceğe taşıyacak gençlerimizin ve aziz milletimizin bayramını tebrik ediyorum"

ANKARA (AA) - Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla mesaj yayımladı.

Kurum, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "Milli Mücadele meşalesinin ateşlendiği bu anlamlı günde, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve İstiklal Mücadelemizin bütün kahramanlarını saygıyla anıyor, Cumhuriyetimizi geleceğe taşıyacak gençlerimizin ve aziz milletimizin bayramını tebrik ediyorum." ifadelerini kullandı.

Bakan Kurum, paylaşımında bugüne özel bir videoya da yer verdi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.