Denizde römorkörlerle su püskürtülerek 19 Mayıs kutlaması yapıldı

Denizde römorkörlerle su püskürtülerek 19 Mayıs kutlaması yapıldı
TEKİRDAĞ (AA) - Tekirdağ'daki Asyaport Limanı'nda, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla denizde römorkörlerle su püskürtüldü,...

TEKİRDAĞ (AA) - Tekirdağ'daki Asyaport Limanı'nda, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla denizde römorkörlerle su püskürtüldü, konteynerlerle karada "19 Mayıs" yazıldı.

Liman çalışanları bayram dolayısıyla denizde ve karada koreografi hazırladı.

Bu kapsamda denizde römorkörlerle su püskürtüldü, konteynerlerle de karada "19 Mayıs" yazıldı.

Bu görüntülerin yer aldığı video, sosyal paylaşım sitelerinden yayınlandı.

Videonun kentteki caddelerde yer alan led ekranlardan da gösterileceği bildirildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.