Doğrular Konya’dan Dünya’ya açıldı!
Pusula Gazetesi’ne özel açıklamalarda bulunan Doğrular Ev Ürünleri A.Ş. İcra Kurulu Üyesi Hasan Özkan, “Doğrular olarak amacımız, müşterilerimize en iyi ürünleri sunarak yaşam alanlarına dokunarak insanların gündelik iş akışında hayatını kolaylaştıracak ürünleri tasarlamak ve sunmaktır. Bu anlamda endüstri mühendislerimiz ile ürünlerimizi tasarlarken, üretirken ve geliştirirken birçok önemli noktaya dikkat ediyor, Ar-Ge ve laboratuvarlarımızda ürünlerimizi birçok kullanım ve dayanıklılık testlerinden geçiriyoruz” dedi.

‘ÖNCÜLÜKLERE İMZA ATIYORUZ’
Ev ürünleri sektöründe öncülüklere imza attıklarının altını çizen Doğrular Ev Ürünleri A.Ş. İcra Kurulu Üyesi Hasan Özkan, “132 bin metrekare alanda kurulu olan Konya’daki fabrikamızın yanı sıra dünyanın en önemli stratejik noktalarından biri olan Rusya’da da 30 bin metrekare büyüklüğünde fabrikamızı üretime açtık. Güçlü bir lojistik sistemi için fabrikalara ek olarak İstanbul’da lojistik merkezimiz hizmete açılmıştır. Lojistik merkezimiz de 5 bin 300 metrekare alana sahiptir. Toplamda fabrikalarımız ve lojistik merkezimizde 1000 kadar kişiyi istihdam ederek ev ürünleri sektöründe öncülüklere, işlevsel ve ergonomik ürünlere imza atıyoruz. Kullanıcıların hayatını kolaylaştırmaya yönelik geniş bir yelpazede ürettiğimiz ürün gruplarından bazıları şunlardır; merdiven, ütü masası, çamaşır kurutma askısı ve pazar arabası ve kamp ürünleri. Burada yer alan ürünler ve bunların alt kategorilerinde yer alan tasarımları üreterek insanların yaşam alanlarında Perilla, EveLux, Doğru Metal, HousePlus, Puanti ve Romee markaları ile insanların hayatını kolaylaştırmada katkıda bulunuyoruz” şeklinde konuştu.

DOĞRULAR GLOBAL
ÇERÇEVEDEN DÜNYA’YA BAKIYOR!
Ar-Ge ve laboratuvarlarda ürünleri titizlikle testlerden geçirdiklerini açıklayan Hasan Özkan, “Doğrular olarak amacımız, müşterilerimize en iyi ürünleri sunarak yaşam alanlarına dokunarak insanların gündelik iş akışında hayatını kolaylaştıracak ürünleri tasarlamak ve sunmaktır. Bu anlamda endüstri mühendislerimiz ile ürünlerimizi tasarlarken, üretirken ve geliştirirken birçok önemli noktaya dikkat ediyor, Ar-Ge ve laboratuvarlarımızda ürünlerimizi birçok kullanım ve dayanıklılık testlerinden geçiriyoruz. Doğrular olarak global bir çerçeveden bakarak, kültürel farklılıkları da göz önünde bulundurarak ve insan odaklı geliştirilen stratejilerimizi temel alarak sadece bugüne değil yarına da öncülük etmeyi hedefliyoruz. Bizi yarına taşıyacak stratejilerimiz; inovasyon, nitelik ve müşteri memnuniyeti, yüksek üretim kapasitesi, geniş ürün yelpazesi, kullanım kolaylığı, yenilikçi ürünler, hayatı kolaylaştıran ürünler, yurt dışı ve yurt içi pazarına dağıtım ve üretimdir” diye konuştu.

SEKTÖRÜN BAŞLICA
SORUNU: KALİFİYELİ ELEMAN
Kalifiyeli eleman sorununa ivedi şekilde çare bulunması gerektiğini vurgulayan Özkan, “Pek çok iş sektöründe de olduğu gibi sanayi alanında yaşanan eleman sorunu giderek artıyor. Hal böyle olunca her geçen yıl şiddetini giderek artıran ara eleman sorunu bizler içinde bir riske dönüşüyor. Konuyla ilgili çeşitli çalışmalar yürütülse de çare olabilmiş olduğunu pek görmüyoruz. Ülkemiz özelinde, sorunun kaynağını meslek liselerinin nicelik ve nitelik açısından yetersiz olması ile gençlerimizin hala fabrikalarda veya teknik personel olarak çalışmak yerine masa başında veya kamuda çalışmak istemelerinde ön görüyoruz diyebilirim. Bu döngüyü kırmak için çocuklarımızın uygulamalı eğitimlerle meslek edinmelerini sağlayan mesleki ve teknik liselerinin teşvik edilmesi işleyiş açısında daha iyi olacaktır. Vatandaşlarımız burada kalifiyeli şekilde çalışarak da yurt dışı kazancını hemen hemen kazanabilir.” dedi.

‘İHRACAT HEDEFİMİZ 105 ÜLKE’
Doğrular Ev Ürünleri A.Ş. İcra Kurulu Üyesi Hasan Özkan, sözlerine şu şekilde son verdi: “Ukrayna-Rusya savaşı ekonomik anlamda bizi olumlu etkiledi. İç üretime talep arttı. İşlerimiz bu sebeple yoğun. Üretim ve satışlarımız hemen hemen aynı gidiyor. Daha fazla üretim sağlamamız takdirde eminim ki daha fazla satış sağlanacaktır. Ülkelere göre üretimlerde değişiklikler gösteriyoruz. Fakat genel olarak ürünlerimiz aynı şekilde devam ediyor. Türkiye olarak 81 ilin tamamına erişim sağlıyoruz. Şu an için 90 ülkeye ihracatımız devam ediyor. 2024-25 yılı bizim için ihracatı hedeflediğimiz yıl olacak. Bu sebeple ihracat sayımızı 105 ülkeye çıkarmayı planlıyoruz.” •Tülay Gizem Başar
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.