Emet’te öğretmenler doğa yürüyüşünde

Emet’te öğretmenler doğa yürüyüşünde
Kütahya'nın Emet ilçesinde 24 Kasım Öğretmenler Günü münasebetiyle ilçede görev yapan öğretmenler ile ilçe protokolü Yeniceköy Tahtalı Göledi mevkiinde...

Kütahya'nın Emet ilçesinde 24 Kasım Öğretmenler Günü münasebetiyle ilçede görev yapan öğretmenler ile ilçe protokolü Yeniceköy Tahtalı Göledi mevkiinde doğa yürüyüşü gerçekleştirdiler.

Doğa yürüyüşüne öğretmenlerin yanı sıra Emet Kaymakamı Hasan Çiçek, Emet Belediye Başkanı Hüseyin Doğan, İlçe Emniyet Müdürü Mehmet Akbulut, İlçe Jandarma Komutanı Neşet Öztürk ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Bilal Şen eşlik etti.

Kaynak:İhlas Haber Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.