Endonezya'da kasırga 2 can aldı

Endonezya'da kasırga 2 can aldı
CAKARTA (AA) - Endonezya'nın Sumatra Adası'ndaki Lampung eyaletinde etkili olan kasırga nedeniyle 2 kişi hayatını kaybetti.Ulusal Afet Yönetim Ajansı Bilgi...

CAKARTA (AA) - Endonezya'nın Sumatra Adası'ndaki Lampung eyaletinde etkili olan kasırga nedeniyle 2 kişi hayatını kaybetti.

Ulusal Afet Yönetim Ajansı Bilgi ve İletişim Merkezi Başkanı Raditya Jati, eyalete bağlı Tulang Bawang bölgesinde kasırganın yol açtığı şiddetli yağış ve fırtınanın 3 köyü olumsuz etkilediğini açıkladı.

Rati, kasırga nedeniyle 2 kişinin yaşamını yitirdiğini, 5'i ağır 6 kişinin yaralandığını belirtti.

Bölge genelinde 66'sı ağır hasarlı 245 evin zarar gördüğü bilgisini paylaşan Rati, felaketten olumsuz etkilenenler için yardım çalışmalarına başlandığını ifade etti.

Meteoroloji Klimatoloji ve Jeofizik Kurumu da Sumatra Adası'nın batı bölgeleri için yarına kadar kuvvetli rüzgar ve fırtına uyarısı yaptı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.