Eskişehir'de 3 ev karantinaya alındı

Eskişehir'de 3 ev karantinaya alındı
Eskişehir'in Odunpazarı ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle 3 ev karantinaya alındı.Ihlamurkent Mahallesi Süha...

 Eskişehir'in Odunpazarı ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle 3 ev karantinaya alındı.

Ihlamurkent Mahallesi Süha Sokağı'nda bir evde yaşayan 3 kişinin Kovid-19 testleri pozitif çıktı.

İlçe Hıfzıssıhha Kurulu, hastanede tedavilerine başlanan hastaların yanı sıra yakınlarından 16 kişinin yaşadığı 3 evin karantinaya alınmasına karar verdi.

Karar üzerine ekipler, evlerde yaşayanlara bilgi vererek karantina uygulamasını başlattı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.