Fatih'te koronavirüs tedbirlerine uymayan dernek mühürlendi

Fatih'te koronavirüs tedbirlerine uymayan dernek mühürlendi
İçerideki 12 kişiye, toplam 41 bin 800 lira ceza uygulandı

 Fatih'te yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında kapalı olması gerekirken içeride 12 kişinin bulunduğu ve kumar oynandığı belirlenen dernek mühürlendi.

Fatih İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Balat Mahallesi'nde bir dernekte kumar oynandığı bilgisi üzerine çalışma başlattı.

Söz konusu adrese giden ekipler, içeride 12 kişinin bulunduğunu ve 4'ünün kumar oynadığını tespit etti. Dernektekilere Umumi Hıfzıssıhha Kanunu kapsamında toplam 41 bin 800 lira idari para cezası uygulandı.

Ruhsatsız olduğu belirlenen dernek binası da ilçe zabıta ekiplerince mühürlendi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.