Gambiya'da Kovid-19 nedeniyle ilan edilen OHAL 3 hafta uzatıldı

Gambiya'da Kovid-19 nedeniyle ilan edilen OHAL 3 hafta uzatıldı
ABUJA (AA) - Batı Afrika ülkesi Gambiya'da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınıyla mücadele kapsamında ilan edilen olağanüstü hal (OHAL) 3 hafta uzatıldı.Devlet...

ABUJA (AA) - Batı Afrika ülkesi Gambiya'da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınıyla mücadele kapsamında ilan edilen olağanüstü hal (OHAL) 3 hafta uzatıldı.

Devlet Başkanı Adama Barrow, ulusal televizyonda yaptığı açıklamada, salgınla mücadele çerçevesinde daha önce ilan edilen OHAL'i bugünden itibaren 3 hafta daha uzattığını duyurdu. Barrow, uzmanların, doğru önlem alınmazsa 2 milyonluk bir ülkede virüsün 180 bin kişiye bulaşabileceğini, 90 bin kişinin canına mal olabileceğini tahmin ettiğini aktardı.

Gambiya, Kovid-19 nedeniyle mart ayında hava ve kara sınırlarını kapatarak eğitime ara vermişti.

Ülkede şu ana kadar 24 Kovid-19 vakası görülürken, virüs nedeniyle 1 kişi yaşamını yitirdi.



Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.